Loading... Please wait...

Livraison - Shipping

LIVRAISON GRATUITE pour l'Amérique du Nord - FREE SHIPPING for North America

 

 

Politique de Retour **APPLICABLE SEULEMENT SUR LES ACHATS FAITS EN-LIGNE**

Si vous n'êtes pas entièrement satisfait de votre commande ou si un item que vous avez commandé présente une défectuosité, vous avez 15 jours pour faire un échange de valeur égale sur notre site Web ou pour demander une note de crédit qui sera valide en boutique ainsi qu'en ligne.

 

Pour tous les retours de marchandise, vous devez, dans un premier temps, nous envoyer une copie de votre facture originale ainsi qu'un message nous indiquant la raison du retour et toutes les informations concernant le modèle que vous voulez retourner (nom de modèle et de la compagnie, grandeur et couleur) afin de recevoir un numéro de retour. Vous devrez ajouter ce numéro de retour sur le colis que vous nous enverrez.

 

 Voici l'adresse de messagerie pour nous contacter : info@lafolia.ca

 

 Dès que vous recevez votre numéro, vous avez 7 jours ouvrables pour procéder à l'envoi de la marchandise. Il est à noter que les vêtements retournés doivent être dans leur état initial, ce qui veut dire qu'ils ne doivent pas avoir été portés et/ou lavés et les étiquettes doivent être attachées à l'article retourné. LES ARTICLES SOLDÉS NE SONT NI ÉCHANGEABLES NI REMBOURSABLES.

 

Free shipping for North America

We can ship to virtually any address in the world. When you place an order, we will estimate shipping and delivery dates for you based on the availability of your items and the shipping options you choose. Depending on the shipping provider you choose, shipping date estimates may appear on the shipping quotes page.

Please also note that the shipping rates for many items we sell are weight-based. The weight of any such item can be found on its detail page. To reflect the policies of the shipping companies we use, all weights will be rounded up to the next full pound.

Returns Policy **ONLY APPLICABLE  to ON-LINE PURCHASES**

You may return most new, unopened items within 15 days of delivery for a full credit. We'll also pay the return shipping costs if the return is a result of our error (you received an incorrect or defective item, etc.).

You should expect to receive your credit within two weeks of giving your package to the return shipper, however, in many cases you will receive a credit more quickly. This time period includes the transit time for us to receive your return from the shipper (5 to 10 business days), the time it takes us to process your return once we receive it (3 to 5 business days).

If you need to return an item, simply login to your account, view the order using the "Complete Orders" link under the My Account menu and click the Return Item(s) button. We'll notify you via e-mail of your credit once we've received and processed the returned item.



Recent Updates

Sign up to our newsletter


Connect with us: Facebook